20-04-2009, 02:01 PM
D'r an met de lippe Wrote:Ik was niet eens van plan om het Feyenoord publiek de grond in te boren, dat je alleen vocal support de grond in boort vind ik zwaar onterecht. Verder vind ik het oprecht dat de Kuip een charme heeft dat voetbal ademt, maar iets meer respect voor een aanhang die op hun eigen manier de club fanatiek supporten zou je niet mistaan.
nou, maakt wel indruk als jij dat zegt.

ik heb deze mening altijd al. in de kuip haten wij trommels. en het was geenszins sfeerverhogend, het was irritant. als dat nou het doel was ok, maar ze vinden zichzelf hele helden (maak ik op uit de reacties van vmg). en dat ze het zelf heel leuk vinden is prachtig en ze moeten dan vooral doorgaan.
mijn stelling is gewoon dat je niet opeens goeie supporters bent als je de hele wedstrijd geluid maakt. dus ik moet nogal lachen om de supporters van andere clubs die het niet uit kunnen staan dat het legioen indruk maakt vooral als ze het overschat noemen. :razz:
en ik bezoek graag zo min mogelijk wedstrijden van twente, want ik zeg net dat ik ze irritant vind en helegaar niet sfeerverhogend. dus ik blijf lekker weg bij die nep derby. 8-[