21-04-2009, 07:33 AM
Ad Wim Wrote:Mooi, ik heb iig geen standaardteam. Gonzo, Robredo en Berdych moeten het gaan doen onderin voor mij. Hopelijk heb ik daarvan iig drie kwartfinalisten en het liefst twee halve finalisten.
Ik vind het ook maar aparte keuzes van iedereen. Verdasco zo vaak en Robredo zo weinig. Verdasco moet voor dat geld de finale halen, en dat is nog maar de vraag. Ik heb hem iig geen enkel moment overwogen...
In het onderste gedeelte moet je naar mijn mening de finalist hebben.
Robredo, Ferrer, Gonzo en Verdasco zijn de favorieten om dit te bereiken.
Daarom voor de 3 spanjaarden gegaan. Barcelona is toch altijd extra motiverend voor die jongens.
Gonzo zit in een lastig stukje en heb hem daarom laten liggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.