21-04-2009, 12:09 PM
Overdune Wrote:mindlight Wrote:Ik vind het zo'n gek team nog steeds niet, maar wellicht moet ik daar later van terugkomen.
Almagro: haalt max 90 ptn, dan moet hij wel van Chela (negatieve H2H) en Nalbi winnen.
Youzhny: nog geen pot op gravel gewonnen dit jaar, op z'n favoriete ondergrond HC ook dramatisch uit vorm. Echt een onbegrijpelijke keuze.
Soderling: Soderling op gravel? Haalt in het meest optimistische geval 45 punten (en dat is heel optimistisch) en dat is te weinig.
Berdych: ook nog geen pot gewonnen op gravel, zo onberekenbaar als de pest. Gaat eraf tegen Verdasco als hij al niet verliest van Hernandez.
En dan heb je nog een paar twijfelachtige keuzes. Je hebt niemand van het rijtje Robredo, Ferrer en Verdasco en daar kom toch minimaal één halev finalist uit.
(Mocht ik er volledig naast zitten ben ik trouwens de eerste om je te feliciteren.)
Almagro, negatieve H2H tegen Chela idd, maar positief tegen Nalbandian.
Youzhny: nee, niet in vorm inderdaad, één van de gokjes om een gouden medaille te kunnen pakken.
Soderling. Soderling kan wel wat hoor, op gravel. en heeft qua H2H een goede loting.
Berdych is inderdaad een gok, maar heeft ook een mooie H2H tegen Verdasco.
En idd, zoals ik al aangaf, als ik miszit, geef ik dat later deze week natuurlijk grif toe.