22-04-2009, 02:21 PM
andre Wrote:Dan hebben we de discussie die we vaker gevoerd hebben.
Ik ben tegen overdag deadlines omdat dan sommige mensen werken. Ik kan niet meer terugkijken in de deadline-draad in het afgescheiden FTM-gedeelte, maar het staat me bij dat we zoiets ook afgesproken hebben.
Als voor de rest niemand het een probleem vindt dan moet het maar. Ik word echter liever op waarde geklopt dan doordat ik door afwezigheid een afzegger gemist heb.
En zoals ik ook al vaker aangegeven heb, is die afspraak dus niet gemaakt. Ik kan nog wel bij dat topic, ben er meermaals volledig doorheen gelopen, en die afspraak staat daar dus niet (zoals ik ook al vaker heb aangegeven). Dit is de betreffende post van maart 2008, waar jij ook dacht dat die afspraak er was.
andre Wrote:Waarom doen we de deadline niet op dinsdag 22.00 uur?
De oorspronkelijke afspraak was: deadline normaal gesproken op maandag 22.00 uur. Alleen bij GS en 2-weken masters de avond voor het begin van het toernooi om 22.00 uur.
Ik vind niet dat we nu ineens overdag-deadlines moeten gaan introduceren, dat was niet de bedoeling.
Ad Wim Wrote:De afspraak was in principe om de deadline direct voor de eerste partij van de TMS te zetten...
Ad Wim Wrote:Nog niet iedereen gestemd, maar dit lijkt me dus maandag 22 uur te worden muv GS en TMS, waarbij de deadline vlak voor de eerste wedstrijden komt.
Maar als daar heel veel problemen mee zijn, kunnen we dit ook veranderen. Maar ik vrees dat de quali's er dus wederom niet in zullen staan om dinsdag 22 uur...