24-04-2009, 04:43 PM
harry_bierdop Wrote:Het zal me verder echt allemaal jeuken Mukkus maar als je alleen maar de opgeblazen huilverhaaltjes leest op de heerenveen fora moet je dat niet hier posten alsof dat de waarheid is. Denk je nou echt serieus dat Ajax de moeite gaat nemen om naar Volendam te komen om fucking heerenveen te pakken??? Er zat daar al vanaf vroeg in de middag een grote groep ajax oudjes (die in V'dam e.o. wonen) te zuipen op de dijk, lekker in zon, niks aan het handje. Ook niet toen er al H'veen supporters waren, pas tegen een uur of 4 kwamen er meer H'veen supporters en die begonnen met diverse uitdagingen etc etc. zoals de laatste tijd overal doen... nu liep het een keer niet goed af (zoals het bijvoorbeeld afgelopen zondag in Utrecht wel goed af liep voor ze na wederom tig keer uitdagen moesten ze uiteindelijk met hulp van de politie Utrecht verlaten, ook in doetichem 2 weken ervoor zijn ze goed weggekomen)
Zoals je zelf al zegt het is vooral uitdagen en weglopen wat ze doen, nu zaten ze in een kroeg en konden ze dus niet weglopen. Helaas, dan maar via het raam..
Die huilverhalen neem ik ook met een korreltje zout....ik post hier dus ook alleen wat ik gezien heb en wat ik daar van goede kennissen gehoord heb.
Tussen de Heerenveeners zitten ook een paar, maar dat is dus vooral uitdagen en als het losgaat verbreken ze het record 100 meter sprint. In het begin was het inderdaad allemaal erg vriendelijk, aan het eind van de middag begon het 'spannend' te worden.
Ik zat daar om de hoek op een terras (kon die straat inkijken) en ben op een gegeven moment maar even verderop gaan gaan kijken....
Die paar Heerenveen-supporters zijn zo naïef, wél uitdagen niet wetende dat van de 50 man, die staan uit te dagen er 40 hard weglopen, als ze er moeten staan. Heb het vroeger meegemaakt en zo is het dus nog steeds. En de verkeerden krijgen dan de klappen....Zo gaat dat in Heerenveen.
En ach, Nieuw Noord....die hebben alleen nog maar wat dons om de piemel en moeten nog ontdekken of dat haar of veren worden....
Feit blijft dat de meeste Heerenveeners in die kroeg alleen sleutels op zak hadden en de ajacieden bewapend binnenstormen. Als je de strijd aangaat, moet dat wel eerlijk gebeuren. Dat deden de ajacieden niet en da's laf. Net zoals in Den Haag en net zoals tegen Jong Feyenoord.....
Oh, my god, we bought Kenny!