27-04-2009, 11:56 AM
waf Wrote:gittermaster Wrote:Het lijkt me logisch dat wanneer je ajacied bent, je minder kritisch bent over het gedrag van suarez dan wanneer je dat niet bent
met het bovenstaande geef je (volgens mij) zonder het zelf te beseffen exact aan wat ik beodel. sneuarez zou bij andere clubs naar mijn stellige overtuiging gewoon allang neergesabeld zijn met zijn irritante gedrag. nu doen de media dat niet.
calimero is nog meer achterhaald dan het veronderstellen van complotten. dat ajakkes groot zou zijn slaat nergens op. daarbij moet je ook beseffen dat ik uiteraard niet doel op echte complotten, maar wel van de stemming die de (overwegend ajakkes) media maakt en misschien niet eens bewust, maar zij zijn dan net zoals jij minder kritisch als het een ajakkesied betreft.
een echt complot wil ik in dit geval niet helemaal uitsluiten trouwens. de knjb wil vast liever ajakkes in de voorronde dan twente. net zoals ze liever heerenveen in de finale hadden dan volendam.
Correctie; ik geef inderdaad aan wat jij bedoelt; echter ik geef ook duidelijk aan dat ik niet denk dat de media nog zo op de hand is van Ajax, zoals ik dat 4 a 5 jaar geleden eerder met je eens had kunnen zijn... Daarnaast geef ik aan dat suarez meerdere malen wel in de media is neergehaald, ook als dit totaal niet nodig was
en jij-bakken is nog meer achterhaald dan calimero

Wat bedoel je overigens precies met het Ajax groot zijn gedeelte? Ik heb daar nergens iets over gezegd al vind ik dat natuurlijk wel.
Je slaat imo echter een beetje door als je ook ineens het hooligan gedeelte erbij haalt. Hooligansim verdient uberhaupt geen media aandacht, hoe minder er aan besteed wordt hoe beter. Ik kan me nog herinneren dat begin dit jaar een aantal feyenoord supporters in Arnhem heeft huisgehouden en heb daar in de media ook niets over gehoord, behalve hier op t forum en in een lokaal arnhems krantje
The great old Ludwig von...