29-04-2009, 09:23 AM
Mukkus Wrote:Eigenlijk was het allemaal toevallig, ik ben altijd nieuwsgierig naar 'de kleuren' van een club. Waarom speelt Heracles bijvoorbeeld in zwart-wit, Graafeschap in blauw-wit en NAC en Vitesse bijvoorbeeld in geel-zwart.
Het is een blijft een fusie. 2 clubs, hoe klein en onbenullig ook, die besluiten samen onder 1 naam verder te gaan is een fusie. In 1903 was dat een fusie, net zoals dat in 2009 nog steeds zo heet. :-$
Ik heb je nog niet gehoord over dat traditionele zwart-witte shirt, wat al 106 jaar jullie tenue is. :-$
Je gaat nog maar even door met je onzin. Het waren nog niet eens 2 officiële clubs, teams is een beter woord. Ik ga het je ook niet meer uitleggen waarom Heracles geen fusieclub is, je weet zelf ook wel beter. Als we wel een fusieclub waren geweest had wikipedia ons ook wel zo benoemd overigens. Bij Heracles heerst een anti-fusie cultuur en je weet best wat daarmee bedoeld wordt. Heracles is pure traditie. Pff ga ons even vergelijken met die indentiteitsloze fusietrolletjes. Over dat tenue zat ik er naast, 99 jaar dan, alsof dat er iets aan af doet.