04-05-2009, 05:53 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Voor zulk soort, in mijn ogen, 50-50 wedstrijden doe ik wel wat research ja. Ik sta niet voor niets zo hoogAd Wim Wrote:centre court Wrote:Minar.Komt ie weer met z'n lachen. Doe nou eerst maar eens research, Minar heeft de laatste weken meer punten gehaald dan Youzhny :lol:
Heb jij voor al die wedstrijden research gedaan? :eeeek:
Ik heb overigens Gulbis en Korolev dus ik ben ook nog lang niet zeker. \/
Voor de 1e ronde's doe ik geen research en ik sta nog hoger

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.