09-05-2009, 06:45 PM
kuiper Wrote:Ik wil het toch nog keer zeggen.![]()
Wat werd ik pas geleden toch uitgelachen met de keuze's van Blake en Berdych. Tennissers die totaal uit vorm waren en niets op gravel te zoeken hadden.
Oké misschien was ik iets te vroeg met hun te nemen, maar het blijkt deze week maar weer dat ze het dus wel kunnen. Helaas had ik deze week ze zelf ook niet. Toch minder naar jullie luisteren en meer op mijn eigen gevoel af gaan, dat ging de eerste weken ook veel beter.
Ik ga deze tactiek vanaf komende week weer volgen. :
Kuipertje toch :lol:
Je draaft nu wel heel ver door #-o
Jij nam Blake een hele tijd geleden en dat was op hard court.
En Blake is natuurlijk op gravel helemaal een waardeloze keuze....
Omdat het deze week droog was, was het gravel heel snel.
Ik heb een aantal wedstrijden van hem gezien en hij speelde alles of niets.
Op traag gravel lukt dat echt niet.
Dit is de 1e week dat ik Berdych overwogen heb, omdat het deelnemersveld erg triest in Munchen was.
Dat Berdych van de nr. 495, van Beck en Hewitt moeizaam wint zegt mij niks.
Deze overwinning tegen Chardy is redelijk, maar ook niet meer dan dat.
Youzhny vond ik niet best spelen, dus ik verwacht wel een toernooizege van Tomas.
Ik gun het hem trouwens wel.
En dat je keuzes laat beïnvloeden door anderen is ook niet echt sterk....
Jij moet de spelers opstellen, waarin jij vertrouwen hebt.
Succes volgende week :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.