12-05-2009, 11:35 AM
dat is juist de hele clue.
In mijn optiek, is t juist meer strategie.
een fout is meteen afgelopen hier.
Er zijn mensen die daadwerkelijk elke aas erin gooien, die vliegen er in de regel het eerst uit.
Het gaat om positie en weten wanneer t erin moet, welke hand call je mee etc.
Natuurlijk is de geluksfactor groot, volledig mee eens, maar omdat er gewoon veel mensen zijn die het niet begrijpen is het echt EV+.
Ik heb er nu een stuk of 40 gespeeld gisteren en ongeveer 500 dollartjes en dan beweer ik ook nog dat ik meer flips verloren heb dan gewonnen, was dit anders geweets had ik meer winst gemaakt.
Ik ga dit eens een maandje doen en ben dan benieuwd wat het resultaat is...
Verloor er gisteren ook 7 op rij, kan ook.
Maar bijna elke keer beste hand erin. Verloor 4 x van lagere aas. Maar zelfs met die handen meegenomen, nog redelijke winst.
In mijn optiek, is t juist meer strategie.
een fout is meteen afgelopen hier.
Er zijn mensen die daadwerkelijk elke aas erin gooien, die vliegen er in de regel het eerst uit.
Het gaat om positie en weten wanneer t erin moet, welke hand call je mee etc.
Natuurlijk is de geluksfactor groot, volledig mee eens, maar omdat er gewoon veel mensen zijn die het niet begrijpen is het echt EV+.
Ik heb er nu een stuk of 40 gespeeld gisteren en ongeveer 500 dollartjes en dan beweer ik ook nog dat ik meer flips verloren heb dan gewonnen, was dit anders geweets had ik meer winst gemaakt.
Ik ga dit eens een maandje doen en ben dan benieuwd wat het resultaat is...
Verloor er gisteren ook 7 op rij, kan ook.
Maar bijna elke keer beste hand erin. Verloor 4 x van lagere aas. Maar zelfs met die handen meegenomen, nog redelijke winst.
The great old Ludwig von...