13-05-2009, 10:48 AM
Ad Wim Wrote:Tja, daar ben ik het dus niet mee eens. Hun spel komt heel erg overeen. Beiden harde service, veel oplopen, ziet er houterig uit van achteruit, maar de intentie om aan te vallen als het kan. Ik kan me nog de pot tegen Davydenko herinneren op RG vorig jaar. Toen speelde Ljubicic subliem.
En ik vind Ljubicic veel slimmer dan Lopez en het ziet er bij hem ook nog vloeiender uit dan bij Lopez. Lopez is een soort slechte Rusedski.
:eeeek:
Nu maak je jezelf toch wel weer heeeeeeel belachelijk

Lopez is voornamelijk talent en weinig werklust.
Ljubicic precies het tegenovergestelde....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.