14-05-2009, 10:49 AM
buurs Wrote:Toch blijf ik van mening, dat dit niet de juiste verdeling bij een TMS is.
Nu wordt de halve finale van de poll gespeeld over de 3e ronde en kwartfinale. Dit zijn in totaal 12 wedstrijden en de finale (waarbij de meeste punten zijn te verdienen) gaat over 3 wedstrijdenââ¬Â¦.
Waarom pollen we voor de halve finale van de poll niet alleen de 3e ronde partijen, maar dan inclusief sets. Dit zal normaal gesproken 4/5 verschillen opleveren. Dan blijft er voor de finale ook nog iets over.
Je hebt TMSsen met 48 spelers, en TMSsen met 96. Dus dit moet je specificeren. Iets "per TMS in general" lijkt me geen goed plan. Je kunt inderdaad alles een ronde naar voren schuiven, dat hebben we IW en Miami ook gedaan, maaar dan heb je dus dat van de 19 pollers er nog 2 over zijn in de 2e week. De rest staat ook al allemaal langs de kant.
Tegenwoordig zijn de te halen punten bij een TMS niet meer zo heel veel in vergelijk met andere weken, en ik vind persoonlijk dat het "het moet voor zoveel mogelijk mensen langer in de week interessanter blijven" een belangrijkere afweging is dan "het aantalwedstrijden te pollen per ronde moet gelijk zijn".