19-05-2009, 08:42 AM
Ad Wim Wrote:Ik zou dat zeker doen ja, en volgens mij ML ook, maar jongens als Arco en Stille (what's in a name) zijn gewoon wat minder actief in het posten. Het is niet zo handig, maar geen fout, vind ik.
Een tijdje geleden heb ik het zelfs als organisatie aangekaart hier en toen was er een consensus dat het aangepast zou worden in het FTM-schema als iets officieel bekend zou zijn, zodat iedereen het dan zou weten en de LL te kiezen zou zijn. Geruchten zouden we overlaten aan de managers zelf.
Volgens mij treft de organisatie dus niet zoveel blaam in dezen...
dat was ook de afspraak. geen blaam naar jullie.
een ieder kon het zien als de moeite was genomen nog even bij ftm te kijken.
fout van de manager zelf.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.