28-05-2009, 10:57 AM
Bredanaar Wrote:Hoef Wrote:CDA rechts? Meer middle of the road kun je het echt niet krijgen. Misschien rechts in jouw maoïstische visie? En TON bestaat volgens mij alleen nog maar in theorie
Wat zijn jouw argumenten om mij een maoistische visie toe te bedelen? Ik ben altijd rechts-liberaal geweest namelijk. Ik vind het CDA een centrumrechtse partij en ben daar toch echt niet de enige in. Wel is toch ook wel duidelijk dat het CDA nogal gemakkelijk afbuigt naar links of naar rechts, afhankelijk van hoe dat de politieke wind staat. Ze willen graag meeregeren en zijn daarom soms superflexibel in hun standpunten. Een boom kan beter meebuigen met de wind, dan breekt ie minder snel. Maar over het algemeen centrumrechts dus, flapdrol. :wink:
De laatste zin bevat een conclusie die niet wordt gesteund door de rest van je betoog, het kan net zo goed 'dus over het algemeen centrumlinks' zijn. Daarnaast: het feit dat je altijd rechts-liberaal bent geweest, zegt niets over je huidige stemgedrag. Mijn argument om je maoïstisch te noemen, vloeit voort uit het feit dat je het CDA rechts noemde.