04-06-2009, 11:34 AM
Ik hoef hier uiteraard buurs niet te verdedigen, dan kan hij zelf wel denk ik, maar ik vind het optimisme van sommigen na 1 knotsgek toernooi waar ze toevallig veel punten halen wel heel groot. Bijna elke week scoort buurs meer punten en nu toevallig ook nog met een GS waar barstens veel punten zijn te verdelen krijg je Soderling in de halve finale en niet de grote favorieten Nadal en Djoko bij de laatste 8.
Ik denk dat de mensen die elke week gokken op verrassingen buurs echt niet gaan verslaan.
Ik denk dat buurs gewoon bewezen heeft goed te zijn in dit soort spelletjes. Ik weet dat jullie dit niet leuk gaan vinden als ik dit ga zeggen, maar het is mijn ogen wel reeel. Ik denk dat buurs met de meesten van ons wel weddenschappen kan aangaan. Anders wil ik die wel afsluiten. :lol:
Ik denk dat de mensen die elke week gokken op verrassingen buurs echt niet gaan verslaan.
Ik denk dat buurs gewoon bewezen heeft goed te zijn in dit soort spelletjes. Ik weet dat jullie dit niet leuk gaan vinden als ik dit ga zeggen, maar het is mijn ogen wel reeel. Ik denk dat buurs met de meesten van ons wel weddenschappen kan aangaan. Anders wil ik die wel afsluiten. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!