13-06-2009, 08:03 PM
Ik geef toe dat het niet de wedstrijden zijn waarop ik had gehoopt.
baghdatis - robredo en llodra - zverev stonden hoog op mijn lijstje.
Maar Sluiter die zijn 1e atp partij hoop ik gaat winnen (zal nog lastig worden) en publiekstrekker Verdasco te zien spelen is wel geweldig.
Verder heb ik gister Clijsters horen zeggen dat ze er een serieuze partij van wil maken.
Ze wil kijken hoe ze ervoor staat. Absoluut finale waardig die partij.
En Cirstea is natuurlijk ook leuk om te zien in meerdere opzichten.
Kunitsyn - Clement is ook vast leuk om te zien.
baghdatis - robredo en llodra - zverev stonden hoog op mijn lijstje.
Maar Sluiter die zijn 1e atp partij hoop ik gaat winnen (zal nog lastig worden) en publiekstrekker Verdasco te zien spelen is wel geweldig.
Verder heb ik gister Clijsters horen zeggen dat ze er een serieuze partij van wil maken.
Ze wil kijken hoe ze ervoor staat. Absoluut finale waardig die partij.
En Cirstea is natuurlijk ook leuk om te zien in meerdere opzichten.
Kunitsyn - Clement is ook vast leuk om te zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.