14-06-2009, 10:42 PM
Ben terug na een lange dag...
Er werd pas vanaf 16 uur getennisd.... :|
wat een lange zit was dat, maar het was gelukkig de moeite waard.
Op de Q na, heb ik alle partijen kunnen zien.
Heb van alle herenpartijen minimaal 1 set gezien, waarbij ik Sluiter en Verdasco in zijn geheel heb gezien.
Verder groot deel van Kunitsyn - Clement, Rochus - Sela (wat een heerlijke backhand =P~ ) en Muller - Navarro gezien. Muller vond ik tegenvallen.
Verder was Kunitsyn heel dwingend. Bij deze partij zat Thomas Enqvist ook op de tribune.
Weet niet voor wie hij daar zat.
Verder natuurlijk Cirstea nog even bekeken :razz:
En de dag begon natuurlijk met Clijsters. Want echt alles draaide om Kim. Niet normaal.
De Belgische camera's waren overal en overal Belgische vlaggen en supporters.
Tijdens de rally waren 24 van de 25 camera's gericht op Clijsters.
En ze speelde echt goed. Ik denk zelfs al top 5 waardig.
Ze sloeg volgens mij wel 12 aces en produceerde veel winners.
Sluiter speelde ook heel behoorlijk.
Traver was niet zo slecht als ik dacht.
En dan Verdasco :o
Hij serveerde een keer naar buiten met 219 km/uur =D>
En een keer door het midden met 230 km/uur!!!
Het was een kanonskogel.
En de Bakker met 6-1 6-2 gewonnen!!! =D>
Er werd pas vanaf 16 uur getennisd.... :|
wat een lange zit was dat, maar het was gelukkig de moeite waard.
Op de Q na, heb ik alle partijen kunnen zien.
Heb van alle herenpartijen minimaal 1 set gezien, waarbij ik Sluiter en Verdasco in zijn geheel heb gezien.
Verder groot deel van Kunitsyn - Clement, Rochus - Sela (wat een heerlijke backhand =P~ ) en Muller - Navarro gezien. Muller vond ik tegenvallen.
Verder was Kunitsyn heel dwingend. Bij deze partij zat Thomas Enqvist ook op de tribune.
Weet niet voor wie hij daar zat.
Verder natuurlijk Cirstea nog even bekeken :razz:
En de dag begon natuurlijk met Clijsters. Want echt alles draaide om Kim. Niet normaal.
De Belgische camera's waren overal en overal Belgische vlaggen en supporters.
Tijdens de rally waren 24 van de 25 camera's gericht op Clijsters.
En ze speelde echt goed. Ik denk zelfs al top 5 waardig.
Ze sloeg volgens mij wel 12 aces en produceerde veel winners.
Sluiter speelde ook heel behoorlijk.
Traver was niet zo slecht als ik dacht.
En dan Verdasco :o
Hij serveerde een keer naar buiten met 219 km/uur =D>
En een keer door het midden met 230 km/uur!!!
Het was een kanonskogel.
En de Bakker met 6-1 6-2 gewonnen!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.