02-07-2009, 03:58 PM
Ik heb ff voor mezelf de knoop doorgehakt, de $400 die ik nog op stars had staan eraf gegooid en mezelf 'uitgesloten' voor 30 dagen... (Speel alleen op stars en ook geen interesse om ergens anders te gaan kijken, dus speel dan ook echt niks) Niet omdat ik tilt ofzo, maar ik wil er ff een maandje mee stoppen... Zo'n 2,5 maand terug had ik een mooie cash van bijna $1,5k en half mei nog 2x een $12 180-mans toernooi gewonnen a 2x $594, maar voor de rest is het echt niks... Ik ben sinds die cash ook gewoon zo'n $1,7k down in dus 2,5 maand tijd, zowel door toernooien als een aantal cash sessies... Die cash sessies laat ik sowieso voorlopig achterwege (ook na die maand 'pauze') want dat beheers ik niet goed en dat kost me gewoon teveel geld... Die $1,7k down is in verhouding gewoon veel teveel voor mijn BR en de buy-ins van de toernooien die ik speel... De beats die ik om mijn oren krijg, de manieren waarop ik uit toernooien vlieg, de lol is er gewoon ff vanaf voor mij... De laatste weken speelde ik toernooien om het spelen, maar leuk spelen deed ik niet meer.... Een downswing zou het kunnen zijn, hoe dan ook is het voor mij een maandje niks en tegen die tijd heb ik er vast wel weer zin in!