21-07-2009, 10:38 PM
nee, ik bedoelde echt niveau federer. althans, dat waren de berichten tijdens de davis cup, en dat zei ik ook. en hij speelde niet voor niets verdasco rwee sets lang compleet van de mat op zijn minste ondergrond en ook nog eens in spanje. robredo er keihard afslaan zegt niet zo heel veel en hij houdt het inderdaad niet altijd even goed vol, maar hij is we'll in de vorm van zijn leven momenteel en ik zie hem in deze draw het toernooi best winnen.
die simon trouwens
wat ben ik blij als het eind dit jaar is en die eindelijk oprot uit de top tien, wat een schande. hij hoort thuis op plek 25. we'll gunstig voor ftm trouwens, zo zijn er we'll erg veel kleine jongens rendabel aan het worden...
die simon trouwens

wat ben ik blij als het eind dit jaar is en die eindelijk oprot uit de top tien, wat een schande. hij hoort thuis op plek 25. we'll gunstig voor ftm trouwens, zo zijn er we'll erg veel kleine jongens rendabel aan het worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello