24-07-2009, 07:59 PM
Ad Wim Wrote:o ja, want als ik bij jou in kielzog blijf, heb ik een topweek want jij bent zo ontzettend goed bezig de laatste maanden
hoe moeten we deze mogelijke weekwinst duiden trouwens? heb je weer zomaar wat aangeklikt? of heeft je broertje dit team gemaakt?
ik bedoel alleen te zeggen, dat ik een topweek heb en daar ben jij het mee eens aangezien je het een buursweek noemde.
jij staat 15 punten achter mij. dan heb jij dus een redelijke week....
geniet toch lekker van je vakantie, pipo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.