08-08-2009, 11:23 PM
Kom net thuis na een gezellige avond Beatrixtheater en zie dat Del Potro zijn plicht heeft gedaan =D>
Ik heb gister Roddick gezien en vond hem niet overtuigen.
Beide sets kwam hij een break achter en het is dat Karlo dramatisch serveerde voor zijn doen.
Del Potro zie ik daarom als favoriet voor de titel.
Centre Court Week!!!! :8:
Ik heb gister Roddick gezien en vond hem niet overtuigen.
Beide sets kwam hij een break achter en het is dat Karlo dramatisch serveerde voor zijn doen.
Del Potro zie ik daarom als favoriet voor de titel.
Centre Court Week!!!! :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.