10-08-2009, 03:58 PM
Omdat ik mijn teamnaam zo vaak langs zie komen op de meest recente pagina's,wil ik toch even reageren.Kool dacht aan Murray en Roddick voor mij.Roddick zat lang in m'n team,Murray is geen moment bij me opgekomen.Ook omdat,mocht het tot een halve finale Fed-Mur komen,heb ik weinig zin om de Schot te supporteren.
Als ik het schema van Montreal invulde voor o.a de draw challenge kwam ik telkens op toernooiwinst van Fed uit.Nu voor mij ook een must.Als ik hem nam had ik geen ruimte meer voor Roddick en Potro.Bijkomend nadeel als je ze beiden neemt dat 1 van de 2 maar maximaal 360 punten kan halen.Ook zie ik Roddick nog niet zomaar winnen van Djoko.
En Ad,ik maak altijd een team waar ik het meeste punten mee denk te halen.
Ik ben helemaal niet bezig met wat b.v Buurs in z'n team zet.Direct na de deadline wel natuurlijk.
Als ik het schema van Montreal invulde voor o.a de draw challenge kwam ik telkens op toernooiwinst van Fed uit.Nu voor mij ook een must.Als ik hem nam had ik geen ruimte meer voor Roddick en Potro.Bijkomend nadeel als je ze beiden neemt dat 1 van de 2 maar maximaal 360 punten kan halen.Ook zie ik Roddick nog niet zomaar winnen van Djoko.
En Ad,ik maak altijd een team waar ik het meeste punten mee denk te halen.
Ik ben helemaal niet bezig met wat b.v Buurs in z'n team zet.Direct na de deadline wel natuurlijk.