04-07-2004, 07:11 PM
Zac Corrion (35842765)
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 390 (39 000 ââ¬)
Loon: 566 ââ¬/week
Eigenaar: Universal Nation
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Deze meneer is voor 2K aangetrokken als impuls aankoop (en reserve als de blesure over is) de 2K is gegenereerd nadat mijn 18-jarige pull van een paar weken geleden verkocht is voor 2K (ik hoop als trainee voor die Roemeen) Maar ik had nu maar 3 verdedigers. Misschien kan hij zelfs nog een toekomstig coach worden. Voorlopig speelt hij iig als back.
*EDIT* Hoe lang duurt het voordat hij in mijn squad zit ? Kan hij nog wel spelen vanavond ? (wedstrijd start 20.00)
Verdomme, het is nu 19.30 en de Zac staat niet in mijn squad .. nu kan ie dus niet spelen ... jammer...
19.36, hij is gearriveerd en speelt vanavond ook. Verder kan je dus orders tot 15 minuten voor aanvang geven opluchting alom :lol:
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 390 (39 000 ââ¬)
Loon: 566 ââ¬/week
Eigenaar: Universal Nation
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Deze meneer is voor 2K aangetrokken als impuls aankoop (en reserve als de blesure over is) de 2K is gegenereerd nadat mijn 18-jarige pull van een paar weken geleden verkocht is voor 2K (ik hoop als trainee voor die Roemeen) Maar ik had nu maar 3 verdedigers. Misschien kan hij zelfs nog een toekomstig coach worden. Voorlopig speelt hij iig als back.
*EDIT* Hoe lang duurt het voordat hij in mijn squad zit ? Kan hij nog wel spelen vanavond ? (wedstrijd start 20.00)
Verdomme, het is nu 19.30 en de Zac staat niet in mijn squad .. nu kan ie dus niet spelen ... jammer...
19.36, hij is gearriveerd en speelt vanavond ook. Verder kan je dus orders tot 15 minuten voor aanvang geven opluchting alom :lol: