11-09-2009, 11:25 PM
mindlight Wrote:En waarvan zou ik in deze de aandacht af moeten leiden dan?
van de de beschuldiging van het gebruik van het woordje ons.
Quote:Vraag twee is waarom het woord ons de treurigheid zelve zou "zijn"?
er zit hier niks van jou/jullie bij. zoals je weet kan en mag iedereen posten, dat is het leuke van een forum.
Quote:Tenslotte ben ik nog benieuwd hoe het verwarrende gebruik van twee termen de leesbaarheid zou moeten vergroten, ik zie dat niet zo.
ten eerste heb je twee termen met elkaar vergeleken waarvan ik er een niet gebruikt had. of iets leesbaar is of niet is natuurlijk een kwestie van smaak, maar als je daarover wilt twisten, ga gerust je gang.
Quote:Ook hier nog even opmerken dat ik helaas moet concluderen dat het voltooid deelwoord ook bij jou tot problemen leidt. Jammer.
zie hierboven. en waarom is dat helaas? mag je geen fouten maken in 'jouw' topic? of denk je dat je eerder gelijk hebt doordat je zo verschrikkelijk goed bent in de nederlandse taal? die gerben zonderland-achtige discussie's heb ik al zo vaak gevoerd, ook hij vind zichzelf erg goed in taal, zo goed dat hij vergeet dat het misschien ook wel eens om de inhoud gaat. nu hebben we er weer zo een blijkbaar. nou, gefeliciteerd ermee.