30-09-2004, 03:23 AM
Oh ja, nog een vraag en een opmerking; waarom haalt de eerstvolgende speler (van Hest) slechts 2*? Hij is in matig vorm maar heeft uitstekend verdedigen... ligt het echt aan die matige vorm? Bovendien zie ik tot mijn schrik dat 'nog maar' 130k waard is, dat was voorheel veel hoger.
Sabah van Hest (32098746)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 300
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
En ten tweede; mijn deze week aangeschafte scoren-trainee en vervolgens reserve-spits (althans, dat dacht ik) Roland Houde haalde vandaag maar liefst 2,5*! Hij is pas 18 jaar, was vandaag in redelijke vorm maar had wel slecht conditie... ik kocht hem voor slechts 20k, is dit misschien een talentje in de dop?
Roland Houde (41608669)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: USA :lol:
Total Skill Index (TSI): 650
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Ik speelde 3-4-3 met als tactiek centrumaanval. Deze werd beoordeeld met formidabel... hoe zit het nou met Houde...?
Sabah van Hest (32098746)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 300
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
En ten tweede; mijn deze week aangeschafte scoren-trainee en vervolgens reserve-spits (althans, dat dacht ik) Roland Houde haalde vandaag maar liefst 2,5*! Hij is pas 18 jaar, was vandaag in redelijke vorm maar had wel slecht conditie... ik kocht hem voor slechts 20k, is dit misschien een talentje in de dop?
Roland Houde (41608669)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: USA :lol:
Total Skill Index (TSI): 650
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Ik speelde 3-4-3 met als tactiek centrumaanval. Deze werd beoordeeld met formidabel... hoe zit het nou met Houde...?