13-09-2009, 10:19 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Makkelijk programma gehad zegt iedereen dan
zo makkelijk was dat programma vorig jaar niet. toen hadden we met deze wedstrijden 3 punten, nu 14.
jammer dat we heerenveen en grun niet in deze vorm treffen.
het verschil in programma met ajakkes en psvee is eigenlijk alleen hun onderlinge duel. valt dus best mee. ajakkes heeft denk in zijn geheel nog een makkelijker programma gehad.
Dus omdat je er vorig seizoen tegen deze clubs weinig van bakte was het programma niet makkelijk? PSV wint nooit van Roda, maar gister was het gewoon een makkie hoor. :|
Het verschil met het programma van PSV is enorm. Twente en Groningen uit gaat Feyenoord geen 4 punten opleveren denk ik (ook niet als Groningen in deze vorm blijft), terwijl ik PSV ook best bij Heracles en Willem II zie winnen. Zelfs het puntverlies tegen VVV was geen schande, die zijn nog steeds ongeslagen. :razz:
nee, ik zeg dat dit programma voor ons vorig jaar niet makkelijk was. ik denk dat we wel degelijk 4 punten zouden ophalen bij twente en grun in deze vorm. maar dat is luchtfietsen, daar kunnen we niet over discussieren. grun uit was voor psvee nu geheel niet lastig. op papier een zware pot, in de praktijk niet.
op papier is willem II uit voor feyenoord niet heel lastig, hoewel we er 2 jaar achtereen verloren. maar in de praktijk tref je een tegenstander die deze wedstrijd gebruikt om de negatieve spiraal te doorbreken. ze zaten er boven op en dan is het lastig voetballen en dus knap als je weet te winnen.