13-09-2009, 10:25 PM
... Vond NAC eerlijk gezegd meer slecht dan Ajax goed. Heb m.n. iemand als Penders nog nooit zo slecht zien spelen! Leek wel 60 jaar oud of zo, gast draait nog langerzamer om z'n as dan een schildpad met lijm aan z'n poten... NAC normaal gezien bijna een angstgegner (de laatste jaren iig), maar nu echt bagger. Het had prima 10-0 kunnen zijn.
@Waf: wij waren (op de tweede ring weliswaar) hevig met elkaar in discussie over de vraag, of Pantelich (nieuwe cultheld! =D> Wat een gruwelijke mat :wink: ) al dan niet aan het schwalben was, dus zo duidelijk was dit niet eens, denk ik. Pas bij studio sport zag ik idd dat het hier inderdaad om een nogal grove overtreding van Penders ging.
@Waf: wij waren (op de tweede ring weliswaar) hevig met elkaar in discussie over de vraag, of Pantelich (nieuwe cultheld! =D> Wat een gruwelijke mat :wink: ) al dan niet aan het schwalben was, dus zo duidelijk was dit niet eens, denk ik. Pas bij studio sport zag ik idd dat het hier inderdaad om een nogal grove overtreding van Penders ging.