15-09-2009, 09:29 AM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Twente was jullie vorige pot, in eigen huis 1 puntje. Waarom verwacht je dan dat je uit ook minstens een punt gaat halen? Twente uit of thuis is een wereld van verschil met die Grolsch Veste ipv de Kuip.
omdat feyenoord over de gehele wedstrijd genomen beter was. en omdat zelfs utrecht daar bijna weet gelijk te spelen. en omdat ook dit psvee daar weet gelijk te spelen. ik denk dat twente nog wel beter wordt, maar ik ga ervan uit dat dat voor ons ook geldt.
Ik denk dat je PSV en Utrecht wat onderschat. Of Feyenoord wat overschat.
je blijft luchtfietsen. daar kun je toch geen normale discussie over voeren? jij vindt dat ik feyenoord overschat, ik vind dat jij psvee en grun overschat. en daar kun je eigenlijk pas iets zinnigs over zeggen zodra een halve competitie gespeeld is.
Tis geen discussie, de standpunten zijn duidelijk.Na 17 duels zullen we dan wel zien wie gelijk had inderdaad, al doet dat er mi helemaal niet toe. Ieder zn mening en iedereen zit er wel eens naast en heeft het wel eens goed.
het gaat mij er om dat psvee en feyenoord beide tegen twente hebben gespeeld en beide gelijk. feyenoord had moeten winnen, maar dat kwam omdat we thuis speelden. twente psvee heb ik niet gezien, maar ik weet wel dat zowel twente als psvee nog niet bepaald in vorm waren en een gelijkspel niet echt gek was. oftewel, die ploegen lijken me voorlasnog aan elkaar gewaagd.
maar goed, jij en ajakkessieden zoals hoef willen de prestaties van feyenoord bagatelliseren. wat mij betreft wss omdat het niet overeenstemt met je voorspelling voorafgaand aan de competitie.
feyenoord vind ik in de breedte beter dan twente, hoewel nu fernandez wegvalt en we het wss met leerdam moeten doen op een positie die niet de zijne is. dat gaat wel wat brokken opleveren, dus ivm gisteren liggen wat mij betreft de kaarten weer anders. als bosz er nog zat was hij zeer wss behoorlijk afgezeken vanwege het vertrek van tiendalli. nu gebeurt dat niet, terwijl ik het toch een gekke beslissing blijf vinden.