15-09-2009, 09:45 AM
waf Wrote:het gaat mij er om dat psvee en feyenoord beide tegen twente hebben gespeeld en beide gelijk. feyenoord had moeten winnen, maar dat kwam omdat we thuis speelden. twente psvee heb ik niet gezien, maar ik weet wel dat zowel twente als psvee nog niet bepaald in vorm waren en een gelijkspel niet echt gek was. oftewel, die ploegen lijken me voorlasnog aan elkaar gewaagd.
Je zegt het zelf al: Feyenoord had moeten winnen, maar pakte slechts op de valreep een punt. PSV had van Ajax moeten winnen en deed dat ook. Thuis heeft PSV tot dusverre dus meer laten zien. Uit heeft PSV een punt gepakt bij een concurrent (net als Twente), we zullen nog moeten afwachten hoe Feyenoord het buitenshuis gaat doen. Gezien het spel en logische bijbehorende moeite bij Vitesse, Heracles en Willem II zie ik nog geen reden om uitzeges bij Ajax, AZ, Twente of PSV te verwachten.
waf Wrote:maar goed, jij en ajakkessieden zoals hoef willen de prestaties van feyenoord bagatelliseren. wat mij betreft wss omdat het niet overeenstemt met je voorspelling voorafgaand aan de competitie.
Als ik iets niet goed vind zeg ik dat gewoon. Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.
Ik wil de prestaties van Feyenoord helemaal niet bagatelliseren, maar weiger aan scorebordjournalistiek te doen. Ik vind wat ik van Feyenoord heb gezien matig, te weinig om straks tegen PSV, AZ en Ajax zeges te gaan boeken. Heracles en Willem II had je bv. net zo goed 4 punten kunnen kosten, had je dan niet echt onterecht kunnen noemen.
Verder heb ik hier al vaker aangegeven dat ik Feyenoord best een mooie club vind, ik concurreer liever met jullie om de titel dan met Ajax of AZ en hoop dan ook van harte dat ik er naast zit en Feyenoord en PSV het gaan uitvechten.
waf Wrote:feyenoord vind ik in de breedte beter dan twente, hoewel nu fernandez wegvalt en we het wss met leerdam moeten doen op een positie die niet de zijne is. dat gaat wel wat brokken opleveren, dus ivm gisteren liggen wat mij betreft de kaarten weer anders. als bosz er nog zat was hij zeer wss behoorlijk afgezeken vanwege het vertrek van tiendalli. nu gebeurt dat niet, terwijl ik het toch een gekke beslissing blijf vinden.
Dat Tiendalli bij Twente heeft getekent maakt het natuurlijk nog extra wrang. Leerdam moet je idd echt niet gaan opstellen tegen Dzsudzsak, ben benieuwd met welke vondst Been komt. Hofland rechts is ook niet. Het centrum Vlaar/Bahia uit elkaar trekken, één van die 2 back en Hofland centraal? Of mischien kan Fer back spelen? Maar die is dan weer onmisbaar op het middenveld lijkt me. Grote blunder idd om Tiendalli te laten lopen, maar dat zullen ze toch niet zomaar gedaan hebben. Blijkbaar vond Been Leerdam als back-up voor Dani wel voldoende?