15-09-2009, 01:17 PM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Dat jij en Mukkus op hun pikkies getrapt zijn als het dan toevallig Heerenveen en Feyenoord betreft is jammer voor jullie maar voor mij geen reden een andere of geen mening te gaan posten.
Mag ik je even herinneren aan 2 uitspraken van je:
Kortgeleden was de kwaliteit van de Heerenveen-selectie ver onder de maat, in de huidige discussie praat je over Heerenveen in deze vormcrisis.....
Wat is nou je mening dan? Jij vond het kwaliteitsgebrek enige tijd terug, ik noemde het een gebrek aan vorm en vertrouwen.
Jij lult maar wat in de rondte en vervolgens ben ik op mijn pik getrapt. Ja, da's logica. :crazy:
Ik had Heerenveen door het kwaliteitsgebrek onderin het linkerrijtje voorspeld en Sollied als 1e ontslagen trainer. Als ze dan ook nog eens in vormcrisis raken sta je niet eens in het linkerrijtje maar 16e. Ik denk dat Heerenveen straks wel weer uit de huidige dip komt en netjes onderin het linkerrijtje gaat eindigen. Precies waar ze thuishoren gezien de selecties. PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, AZ, Utrecht en NAC hebben een betere selectie. Blijven voor Heerenveen en Groningen de plekken 8 en 9 over.
Dit is inderdaad lekker de koe in de kont kijken. Door deze slechte start, m.i. door een vormcrisis, is de achterstand op de nummer 5 al zo ver opgelopen, dat dat nauwelijks meer in te lopen is. Dan is het aan het einde van het jaar wél erg makkelijk om te zeggen: "Zie je wel, dat ze 8e geeindigd zijn? Komt door kwaliteitsgebrek!" NAC en Utrecht moeten we ons op richten, elftal van Heerenveen is beter dan dat van Groningen. Zeker na wat ik zaterdag gezien heb. Veldspel van Groningen stelt niet echt veel voor. Alleen zij verzilveren de enige kans in de wedstrijd, waar wij 8 nodig hadden.....
6e worden is nog mogelijk: ben het met je eens dat PSV, Ajax, Feyenoord, Twente en AZ betere selecties hebben.
Iedere ploeg heeft in een seizoen wel eens een slechte serie. Jullie nu meteen, een ander op het eind en weer een ander presteert in de winter minder. PSV had het vorig seizoen bijvoorbeeld ook in het begin, op de ranglijst over 2009 werden we 'gewoon' 2e net achter AZ. Als Heerenveen nu dat dipje heeft en het daar aan ligt moeten ze de 2e seizoenhelft wel meer punten pakken dan AZ, PSV, Twente, Ajax, Feyenoord, NAC en/of Utrecht, maar dat zie ik niet gebeuren (tenzij er in de winter versterkingen komen). En als je mentaal een heel seizoen lang in een dipje zit is dat dus gewoon een gebrek aan kwaliteit. Per saldo is de eindklassering gewoon een afspiegeling van de kwaliteitsverhoudingen, niet van de mentale dipjes verhoudingen.