18-09-2009, 04:30 PM
waf Wrote:gittermaster Wrote::lol: :lol:
Bumme vertelde me gisteren al dat hij dit gepost had en heel erg benieuwd was naar de reacties.. Fantastisch.
Natuurlijk zegt hij dat zo, als hij bij PSV getekend had, had hij hetzelfde gezegd en bij feyenoord idem.
Mooi dat er zo op gereageerd wordt
dit is helemaal lachwekkend. nu komen er opeens allemaal ajakkessieden onder hun steen vandaag die vinden dat je niet serieus op dit soort teksten mag reageren.
doe normaal man. waar jij op doelt gitter, is dat spelers altijd standaard roepen dat ze het geweldig vinden bij zo'n grote club met de beste supporters en weet ik veel allemaal. nooit gaat iemand een andere club vergelijken, dat is gewoon enorme trieste onzin. als een ajakkessied of een feyenoorder niet voor elkaars club zeggen te willen spelen is nog tot daarentoe, maar als zo'n buitenlander hier ff komt vertellen hoe het in elkaar steekt, dat heb je er toch vrij weinig van begrepen hoor.
maar ja, het is ook heel moeilijk om toe te geven dat dit soort teksten echt te lachwekkend en treurig voor woorden zijn, dus maken jullie je vooral maar druk om de reacties er op. :roll:
hahaha, dan is dit nog lachwekkender... Waf, man o man. Wat een onzin plaats je hier. Allemaal ajacieden die vinden dat je hier niet serieus op mag reageren, kom op man doe ff normaal. Je mag reageren wat je wilt en zoveel je wilt, echter dat ik t lachwekkend vind als je er serieus op reageert is toch niets mis mee.
Dat dit soort teksten treurig zijn ben ik volledig met je eens, als je een beetje door de regels doorleest heb je dat ook door, jij was de laatste waarvan ik had gedacht dat ik dit niet hoef uit te leggen. Bum en ik hadden t er gisteren nog over. Natuurlijk is dat treurig, die post van Bumme is ook een stukje zelfspot. Dat jij daar als eerste serieus op reageert vind ik gewoon erg geestig, dat mag toch?
The great old Ludwig von...