20-09-2009, 10:16 PM
Peter Wrote:Ben trouwens erg benieuwd naar de mening van de Feyenoord-fans over deze pot. Vonden jullie de nederlaag ongelukkig, te wijten aan de zwakte van Feyenoord of aan de kracht van PSV? Sfeer viel me op het uitval na trouwens erg tegen. Na de snelle goals logisch natuurlijk maar had echt een kolkende kuip verwacht vanaf de 1e minuut. Teletekst schrijft dat dat ook zo was maar ik heb het niet gehoord. Verbaasde me, toen ik eens bij het Rotterdam-toernooi was ging het voor mn gevoel veel meer los.
psvee was beter. ze legden het openingsoffensief van feyenoord lam, dmv hecht collectief en duels winnen.
door die 0-1 ging feyenoord nog naiever voetballen en al snel viel die 0-2, waarvan ik vind dat van dijk die voorzet gewoon moet pakken. het leek erop of hij hem expres liet gaan. door de snelle 1-2 werd het even leuk, maar dat werd door bakkal met een mooie goal ook in de kiem gesmoord. de wedstrijd was toen gespeeld.
vervolgens heeft psvee het spel namelijk geheel kaltgestelld. we waren in de 2de helft 10 minuten bezig en er was nog geen reet gebeurd. issakson had voor elke achterbal 3 minuten nodig, ze gingen bij elk wissewasje 9 minuten liggen huilen en de enorme megamongool ooijer ging na elke spelsituatie zeiken of uitgebreid evalueren met zijn medespelers.
de sfeer was mat omdat het gewoon machteloos was. desondanks kreeg feyenoord nog een paar leuke kansjes, maar de aansluiting viel niet. dan was het vast wel gaan schuimen, maar helaas.
feyenoord speelde enorm slordig de 2de helft, geen bal kwam normaal aan. het zal een combinatie zijn van het ontregelvoetbal van psvee en gewoon slecht.
ik vind dat psvee enorm slecht met de ruimte omging en eigenlijk geen kans meer heeft gekregen. de tweede helft was gewoon niet om aan te zien. ik kan ook van psvee niemand noemde die beter speelde dan een 6.
conclusie: psvee was beter en op de overwinning valt helemaal niets af te dingen.
trouwens, koef vond ik geheel niet slecht spelen buiten zijn goals om. hij zette regelmatig efficient druk op de verdedigers. ik zou die reis eerder wisselen voor lassofiets.