21-09-2009, 11:35 AM
Peter Wrote:Koef liet idd zoals ik al zei zelfs voetballend leuke dingen zien gisteren, maar dat was zo ongeveer voor het eerst in PSV-shirt. Verder doe je met je 6jes voor de PSV'ers natuurlijk heel wat spelers tekort. Als je zo makkelijk wint in de kuip heb je zeker meer dan wat 6jes nodig, zelfs de beste elftallen van PSV ooit wonnen nooit zo eenvoudig bij Feyenoord, als ze überhaupt al wonnen.
dat hangt er maar van af he, als de tegenstander alleen maar 5jes heeft is een 6je genoeg.
Quote:En dan hadden we Praag nog in de benen en misten we de leider van de ploeg. De pot in de kuip zo dood maken is ook een grote prestatie waarvoor je meer dan 6jes verdiend. En dan ook nog eens tegen een Feyenoord waarvan veel fans dachten dat ze al op het niveau van PSV zaten en niet de zwalkend club van de laatste jaren.
zo groot als in de media wordt gesuggereerd vind ik het verschil ook niet. wat dat betreft ben ik het met tomasson eens. na de 1-3 was normaal voetballen niet meer mogelijk. door psvee.
Quote:Feyenoord heeft in de rust echt wel afgesproken te gaan stormen want iedereen weet wat er zal gebeuren als de 2-3 valt maar toch maakte PSV het rustig dood.
terecht dat psvee destructievoetbal speelde, maar dat is wel wat makkelijker dan het spel maken.
Quote:Heb na rust trouwens 3 ballen van PSV onhoudbaar voor de keeper net naast zien vliegen, dus de counters waren niet slecht maar ongelukkig.
doe toch normaal man. je bedoelt zeker oa die bal van toivonen? die was alleen onhoudbaar voor de keeper omdat hij naast ging hoor. dat was met andere schoten ook trouwens. als ze op doel waren had v dijk ze wss gehad. psvee heeft enorm slecht gecounterd.
Quote:Jammer dat Dzsudzsak zn dag niet had. Als die Leerdam nog zoek had gespeeld waar hij normaal toe in staat is was het helemaal een grote uitslag geworden. Al met al een geweldige teamprestatie, de 1e helft was het beste PSV in tijden,
joh, je zit hier echt te overdrijven. feyenoord, dat normaal gesproken 4de of 5de wordt was niet eens in beste doen. de eerste helft was psvee effectief en was psvee de bovenliggende partij, de tweede helft was dramatisch van beide kanten maar kreeg feyenoord de beste kansen.
2e helft neutraal gemaakt als in de beste dagen. Er groeit echt wat moois in Eindhoven.[/quote]