21-09-2009, 01:52 PM
Peter Wrote:@ opmerking 1 -> waarom denk je dat Feyenoord alleen 5en en 6en had? Omdat PSV dat afdwong! Ze hadden echt niet toevallig een massale offday ofzo en aan strijd en de wil ontbrak het ook niet.
daar kun je niks zinnigs over zeggen. in mijn eerste post zeg ik al dat het wss van allebei een beetje is.
Quote:@2 -> PSV had idd geluk met 2 vroege goals, als die niet waren gevallen had het net zo goed als vorig jaar een 1-0 voor Feyenoord kunnen worden, maar een kwaliteitsverschil is er duidelijk wel. En zoals gezegd is PSV met Afellay nog een stuk beter dan gisteren. Feyenoord miste alleen Dani maar Leerdam bleef overeind.
bakkal speelde goed. zoals heel het middenveld van psvee. dat er een kwaliteitsverschil is ben ik eensch, alleen niet zo groot als wordt gesuggereerd in de media imo.
Quote:@3 -> beaam. Maar eigen (Rutten's) verdienste dat we in die positie kwamen door zelf vanaf het begin ook vol de aanval te kiezen.
dat is zeker zo. goed begonnen, angel weggehaald.
Quote:@4 -> Schot van Toivonen naast was er oa zo ingerold ja. Die net over de kruising had Van Dijk mss wel gehad.
ik geloof er niks van. en ook al is dat schot van toivonen niet houdbaar, dan nog is het ongelooflijk mager tegen een verdediging die 1 op 1 speelt.
Quote:@5 -> 2e helft was van PSV zijde zeker geen drama. Tomasson kon 1x vrij koppen voor Isaksson maar verder geen echte kansen weggegeven.
el amadi sneed er nog een keer doorheen en op het laatst kon makaay nog inschieten tegen de hand van ooijer aan. in studio voetbal zeiden ze dat het een pingel was, onzin uiteraard. samen met die actie dat isakson zijn goal uitkwam telde ik gewoon 3 goeie mogelijkheden.
Quote:Alleen bij de vrije trappen van De Guzman was het je hart vasthouden, verder had ik geen moment het idee dat Feyenoord er doorheen zou prikken.
die andere momenten vond ik gevaarlijker, die vrije trappen waren vrij ver. verder had ik ook niet het gevoel dat feyenoord het destructievoetbal zou kunnen pareren.
Quote:En wordt Feyenoord opeens 4e/5e? Van de week was je mening nog dat PSV nooit kampioen zou worden, ik ze overschatte en Feyenoord onderschatte.
ik sluit helemaal niet uit dat psvee kampioen wordt. hoe kom je erbij? en ook van de week zei ik al dat je van feyenoord niet meer mag verwachten dan de 4de of 5de plaats. maar de verschillen in nl zijn gewoon niet groot.
Quote:Maar als 11 6jes met Praag in de benen en zonder je beste speler al genoeg is om doodeenvoudig in de Kuip te winnen vraag ik me toch echt af hoe je erbij komt dat Feyenoord zich met een PSV kan meten.
kan ook een voordeel zijn, zo'n doordeweekse pot. je hoeft je de hele week niet druk te maken om feyenoord. ik had misschien wel liever appelvlaai gehad dan bakkal gister.
Quote:Zoals gezegd dwong PSV jullie slechte spel gewoon af.
dat is mischien jouw mening maar geen feit. daarover discussieren is luchtfietsen.