21-09-2009, 02:13 PM
Peter Wrote:En waarom kon PSV zn favoriete spelletje spelen? Omdat ze met een zeer aanvallend middenveld begonnen en vol de aanval kozen. Feyenoord wilde stormen als tegen Twente maar werd zelf overlopen.
doe toch normaal man, met je overlopen. 2 kansen 2 goals, dat was het verschil psvee was de bovenliggende partij, maar dat we overlopen werden is complete onzin.
Quote:Verdienste van Rutten. En in die openingsfase toen beide ploegen wilden aanvallen bleek dus duidelijk dat PSV veel beter is dan Feyenoord. Daarna was het doodeenvoudig uitspelen. Als PSV niet snel 2x had gescoord waren ze langer doorgegaan met aanvallen en waren de goals ook vanzelf gevallen, ben ik van overtuigd.
je fietst lucht. alleen de openingsfase als graadmeter? ook willem II was in fases beter dan feyenoord vorige week, maar dat wil nog niet zeggen dat willem II beter is dan feyenoord. als feyenoord wat behoudender had gespeeld, met de linies dichter bij elkaar en als ze wel bij elkaar in de voeten speelden, dan had psve minder goals gemaakt, daar ben ik van overtuigd.
Quote:Verder wil ik niet horen/zeggen dat PSV zo geweldig is maar wel beter dan Feyenoord. Tegen Ajax was het niveauverschil al minder groot en Twente was zelfs grote delen van het duel beter dan PSV.
psvee is ook beter, maar niet zoveel beter als wordt gesuggereerd. feyenoord was trouwens het grootste gedeelte van de wedstrijd tegen twente ook beter, dus waar je naartoe wil is me een raadsel.