21-09-2009, 11:25 PM
Tripplexxx Wrote:Ik vind dat Feyenoord gewoon gigantisch overschat wordt door de media.Dat elftal wordt nu enorm omhoog geschreven, verdienste van Been(hakker) en blablabla.
nou, ik ben benieuwd waar dat gelezen hebt.
Quote:Komende maand nog een paar keer verliezen en er is van die hype niks meer over.
er is geen hype, maar toch bedankt voor je bijdrage.
Quote:PSV heeft gewoon een volwassen ploeg. Ooijer en Engelaar waren al afgeschreven voordat ze kwamen, nou die blijken dus gewoon erg belangrijk te zijn.
engelenhar is door niemand afgeschreven. ooijer is een oude lul en een irritante lul en duidelijk op z'n retour. het nederlands elftal gaat met hem in de basis geen hoge ogen gooien. ik weet niet zozeer met wie wel, maar het houdt ook met hem niet over.
Quote:Doedelzak ontwikkelt zich en is belangrijk.
gister niet gezien.
Quote: Toivonen is een talent.
fer en alderweireld zijn ook talenten.
Quote: Manolev is een goede aankoop
aardig.
Quote:en Bakkal in de basis is een goede zet.Onderschatte speler en erg belangrijk
heb ik altijd een goeie voetballer gevonden, maar heeft ook veel slechte wedstrijden. ik weet werkelijk niet waar je vandaag haalt dat hij onderschat wordt. waar heb je dat gelezen dan? je lult maar wat.
Quote:Koevermans is prima spits
eens, maar peter is het niet met je eens. hoewel hij dat wel suggereert door alles wat je zegt klakkeloos te beamen.
Quote:en dan hebben we Afellay nog.
leuk, maar geen absolute top.
Quote:Ben alleen niet onder de indruk van Pieters, de keeper en Simons.
ik ook niet.