22-09-2009, 06:35 PM
waf Wrote:je kunt en op je retour zijn EN sterk spelen. het een sluit het ander niet uit. daarbij kun je ook een irritante zaadstengel zijn, en dat is hij ook. trouwens, ik vond hem helemaal niet zo goed zondag.
Zeg ik ergens dat dit niet kan dan. Ik probeer aan te tonen hoe belangrijk een Ooijer is voor PSV. Tuurlijk is iemand van 35 op zijn retour, zou niet best zijn als zijn beste jaren nog moesten komen. Dat jij hem irritant vindt, is niet zo relevant. Ik vind jou ook irritant. :wink:
Quote:feyenoord stond en staat er goed voor, zeker gezien vorig seizoen. het is in rotterdam ten positieve gekeerd. ik heb altijd al aangegeven dat het niet zozeer aan de kwaliteit lag, maar meer aan het randgebeuren. en daarmee zeg ik niet dat het dus opeens een topteam is en dat heb ik in al die programmas en in geen enkele krant ook maar iemand horen zeggen.
Feyenoord staat er goed voor omdat de resultaten even goed zijn. Randgebeuren is pas goed als de resultaten er zijn. Randvoorwaarden zijn natuurlijk wel beter zo lijkt het. Tuurlijk is men positiever gekeerd. Er zijn toch wat spelers bijgekomen, er staat een nieuwe trainer die vooralsnog een goede indruk maakt en Leo Beenhakker vult het zakie aan. Ik zeg ook niet dat men zegt dat Feyenoord een topteam is, ik zeg alleen dat ik vind dat men overdreven positief is. Ik vind dit Feyenoord gewoon niet zo sterk. Minder dan bijvoorbeeld Twente, AZ, Ajax en PSV. Plek 5 zal het maximaal haalbare zijn en dat zeg jij dus ook. Heerenveen en Groningen vallen vooralsnog weg, dus het zal wel de 5e plek gaan worden.
Quote:ja, maar jij stelt dat hij wordt onderschat. dan veronderstel ik dat je de algemene opinie bedoelt.
Je moet niet veronderstellen, je moet gewoon lezen en anders ff vragen hoe ik het bedoel. :razz:
Quote:dat mag. mijn punt is dat geen enkele eredivisie club echt goed is en dat het weinig zin heeft die ananlyse alleen bij feyenoord te maken.
keepers: alleen romero steekt er bovenuit, voor de rest is het kommer en kwel.
rechtback: vd wiel ontwikkelt zich aardig, voor de rest kommer en kwel
cv's: als ooijer al de beste zou zijn zegt dat voldoende over het niveau van de rest.
linksbacks: kommer en kwel
middenvelders: de zeeuw, schaars, appelvlaai, dat steekt er een beetje bovenuit.
aanvallers: sneuarez, doedelzak, hamdoei (wel heel licht ontvlambaar) en wellicht dembele (scoort te weinig). voor de rest allemaal doorsnee.
snappie nu wat ik bedoel?
Ik snap je helemaal. Wel grappig dat je in dit rijtje geen enkele Feyenoorder noemt. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"