22-09-2009, 10:54 PM
Tripplexxx Wrote:Zeg ik ergens dat dit niet kan dan.
ja toch echt. 'iedereen zei dat hij op z'n retour is maar hij is heel belangrijk voor psvee'
Quote:Ik probeer aan te tonen hoe belangrijk een Ooijer is voor PSV. Tuurlijk is iemand van 35 op zijn retour,
snap je zelf nog wel wat je zegt. dan is het toch niet gek dat iedereen zei dat hij op z'n retour is? :|
Quote:zou niet best zijn als zijn beste jaren nog moesten komen. Dat jij hem irritant vindt, is niet zo relevant. Ik vind jou ook irritant. :wink:
mooi! \

Quote:Feyenoord staat er goed voor omdat de resultaten even goed zijn. Randgebeuren is pas goed als de resultaten er zijn.
ja, dat is de kip en het ei he. zijn de resultaten goed omdat de randvoorwaarden goed zijn of andersom?
bovendien was de sfeer al goed voordat de competitie was begonnen.
Quote:Randvoorwaarden zijn natuurlijk wel beter zo lijkt het. Tuurlijk is men positiever gekeerd. Er zijn toch wat spelers bijgekomen, er staat een nieuwe trainer die vooralsnog een goede indruk maakt en Leo Beenhakker vult het zakie aan. Ik zeg ook niet dat men zegt dat Feyenoord een topteam is, ik zeg alleen dat ik vind dat men overdreven positief is.
dat blijf ik herhalen, ik heb niemand overdreven positief gezien. alle wedstrijden zijn gewoon reeel beoordeeld in de media. nec was matig, vitesse was matig, heracles was matig, twente en roda was een helft goed, willem II en psvee waren matig. niemand heeft het anders voorgedaan dan dit en anders moet je me dat maar laten zien.
Quote:Ik vind dit Feyenoord gewoon niet zo sterk. Minder dan bijvoorbeeld Twente, AZ, Ajax en PSV. Plek 5 zal het maximaal haalbare zijn en dat zeg jij dus ook. Heerenveen en Groningen vallen vooralsnog weg, dus het zal wel de 5e plek gaan worden.
twente heeft een helft alle hoeken gezien. voor de rest ben ik het met je eens, maar dat is ook niet zo moeilijk. en ik blijf gewoon zeggen dat de verschillen niet zo groot zijn als wordt gesuggereerd na die pot tegen psvee.
Quote:Je moet niet veronderstellen, je moet gewoon lezen en anders ff vragen hoe ik het bedoel. :razz:
ja kom nou, als jij zegt dat hij wordt onderschat en je komt vervolgens met het verhaal dat hij wordt onderschat door de trainers die hij heeft gehad dan ben je toch echt zelf verwarring aan het stichten hoor. als je dat bedoelt moet je dat er gewoon direct bijzetten. ik ga er overigens gewoon van uit dat een ander verhaal hebt verzonnen omdat je mij geen gelijk wilde geven. irritant he? :razz:
Quote:Ik snap je helemaal. Wel grappig dat je in dit rijtje geen enkele Feyenoorder noemt. :wink:
het is maar wat je grappig noemt. het is imo gewoon realistisch. de nederlandse top en subtop is gewoon middelmaat, daaronder is het ronduit matig.