23-09-2009, 10:24 AM
waf Wrote:dat is ook zo en dat was ook nodig. de sfeer was kut en nu is de sfeer goed. dat is een grote stap.
De sfeer is goed omdat de resultaten goed zijn en de sfeer was vorig jaar kut omdat de resultaten kut waren. Grote stappen naast het veld zeggen me niks. Ik beoordeel de het elftal als ik ze zie voetballen. En dat valt me niet mee. Sterker nog, ik vind het niet heel veel beter dan die goede fase in de tweede seizoenshelft van vorig jaar.
Quote:nee hoor, jij zegt dat er sprake is van een hype, slaat nergens op. feyenoord heeft tov de zelfde wedstrijden vorig jaar een stuk of 10 punten meer. dat is dus een grote stap. vorig jaar waren we alleen kwalitatief niet zo slecht als iedereen sugereerde. maar hoe meer als je als uitgangspunt neemt dat we toen kwalitatief slecht waren, hoe groter de stap dus is...
Stop nou eens met dat selectieve lezen. Ik gaf in mijn vorige post al aan dat ik het gevoel heb dat het een hype is ( iets tijdelijks dus). Maak zelf wel uit of ik dat ergens op vind slaan. Twee keer gelijk spelen en twee keer verliezen en de druk zal weer toenemen. Die statistiekjes van jou zijn leuk, maar zeggen niet veel. Vorig seizoen wonnen ze van PSV, zegt dat dan iets over Feyenoord of over PSV. Kijk nou eens naar die lijstjes in de VI. De meeste prominenten verwachten dat de top 3 zich weer in ere zal herstellen. En zo zijn er meer programma's. Zo ver is dit Feyenoord imo niet. Programma was ook makkelijk, Twente was inderdaad bij vlagen erg goed. Maar de Twentenaren hadden Europese wedstrijden in de benen zitten, oogden slap in die eerste helft. Dan heeft Feyenoord een goed team met veel voetbal, met name op het middenveld. Ik vond PSV ook geen test, het wordt pas een test als de resultaten even tegenzitten. Hoe gaat deze selectie daarmee om. Hoe gaat Mario om met kritiek etcetera. Dan pas kun je spreken van stappen, niet na een paar resultaten tegen flutploegjes en een goede helft tegen een moe Twemte.
Quote:er is ook een cultuurverandering, over onder stenen zitten gesproken, volgens mij besef je niet helemaal welke grafstemming er vorig jaar heerste.
Ow, jawel hoor. Vorig jaar was er geen beleid, geen leiding, geen geld, alleen maar schuld, ontevreden spelers, ontevreden publiek. Ben volgens mij drie keer geweest en de stwards vlogen me letterlijk om de oren. Die cultuurverandering zit hem enkel in Been(hakker). Feyenoord heeft weer een gezicht, er is weer wat geld losgepeuterd bij de rijke supporters en als de resultaten dan even meezitten, tja. Immense schuld staat nog steeds, er wordt wel weer over voetbal gepraat. Nog wel.
Quote:dat zijn allemaal leuke keepers, maar niet beter dan van dijk of gentenaar of bossker. luciano zit nog het dichtst tegen het niveau van romero aan vind ik. stekel is altijd overgewaardeerd en geholpen omdat het een ajakkessied is.
Haha, nou Luciano is niet zo goed hoor. Vraag dat maar aan de gemiddelde Groningen supporter.Van Dijk en Gentenaar, hou toch op man. Vorm en Velthuizen zijn zoveel verder dan die gasten. Ik vind Van Dijk maar matig overigens. Jij bent bij voorbaat tegen elke keeper van Ajax, dus die discussie ga ik maar niet aan. Daar ontbeert het je gewoon aan objevtiviteit. :razz:
Quote:dani fernadez is niet veel minder dan de namen die je noemt.
Zichtbaar minder, maar wel bovengemiddeld tov de rest. Anders had ik hem wel genoemd. Eerst maar eens seizoen lang constant presteren en niet meteen geblesseerd raken.
Quote:de guzman moet nu toch een keer doorpakken. honda lijkt wel goed, die nieuwe elm ook.
Die horen gewoon op jouw lijstje man.
Quote:als die twee er echt boven uit steken is het alleen maar een onderbouwing van mijn stelling. sterker nog, dat is het nog erger dan ik dacht.
Dan is het nog erger dan ik dacht als het gaat om jouw kennis van het voetbal.
Quote:douglas is een helft gek getikt in de kuip en heeft veel overtredingen nodig. sterke vent, maar meevoetballend heb ik mijn twijfels of hij een stapje hoger kan. wellicht in engeland qua fysiek.
Haha, over overdrijven gesproken. Als je op deze manier de prestaties van Douglas bagatelliseert, dan ben je echt niet goed wijs :crazy: ....
Quote:normaal gesproken geen basisplaats.
Dat doet niet ter zake. Ik vind het een interessante speler.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"