28-09-2009, 11:09 AM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:trieste gedrag van fer. :-({|=
Daar moeten we het idd nog eens over hebben. Meneer heeft een paar keer aardig gespeeld en gaat meteen zo langs zn schoenen lopen? Die gaat dus aan sterallures ten onder binnenkort. 8-[
je weet natuurlijk niet wat het bredase publiek allemaal geroepen heeft, maar hij moet nooit reageren, daar moet je boven staan.
ik zie overigens niet in waarom dat naast zijn schoenen lopen zou zijn. hij neemt gewoon revanche. ontoelaatbaar imo.
Hoe weet je dat hij revanche neemt als je niet weet of en zo ja wat er geroepen is? Misschien riepen ze niks maar is het hoog in zn bol geslagen. Hij juichte zowel richting B-side als richting hoofdtribune. Zou hij zelfs vanaf de hoofdtribune zijn uitgescholden?
Als het met dat gedoe rond het uitvak te maken wat Studio Voetbal suggereerde is het helemaal triest.
hij werd uitgejauwd door het publiek na een overtreding van hem of nadat men het niet eens was na een overtreding op hem, dat weet ik niet meer. toen kreeg hij telkens hoon (en ik ga er dus van uit dat hij reageerde op het publiek), net zoals zijler bij jullie zaterdag de hoon kreeg omdat men dacht dat hij appelvlaai een kaart had aangenaaid. :roll: