18-10-2009, 01:03 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:wat maak je je nu belachelijk, Ad.Is dat het beste dat je er tegenin te brengen hebt? Dat bewijst iig mijn gelijk, bedankt! En juist omdat jij consequent verkeerde uitspraken doet over partijen, haal ik ze natuurlijk terug :lol:
iedereen heeft toch zijn eigen iedeeën over partijen.
jij vond het een paar weken geleden belachelijk dat JoJo een WC kreeg....
Fijne zondag nog, lees anders als vermaak nog even je uitspraken van de afgelopen pagina's terug!
pfff, ik ga er geen tijd in steken om al die uitspraken van jou terug te halen, want dan ben ik vanavond nog bezig.
jij hebt er totaal geen verstand van.
Af en toe kom je met uitspraken die je ergens van het internet hebt geplukt.
Jij maakt je teams en poll niet voor niets op basis van hth's :lol:
Deze week was Kohlschreiber weer zo'n mooi voorbeeld

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.