19-10-2009, 10:21 AM
waf Wrote:ik heb ss niet gezien, maar ik heb begrepen dat door die reactie van die commentator hij er vast nog 2 wedstrijdjes extra bij krijgt.
zo kun je alles beinvloeden. die overtreding van emanuelson werd bijvoorbeeld namelijk gebagatelliseerd.
Waarschijnlijk helpt de reactie van Mario Been ( in het dagelijks leven trainer van Feyenoord I) ook niet echt bij het krijgen van een lage straf. Als je als trainer al aangeeft dat je je eigen speler mogelijk gaat straffen voor deze onbezonnen en feyenoord-onwaardige actie zal de aanklager dat ook vast in zijn besluitvorming meenemen.
De foto in de krant vanmorgen (ja, ja inderdaad in de Telegraaf) laat nog maar eens zien dat dit echt niet kan en heel zwaar afgestraft moet worden, derhalve zeg ik minimaal 4 wedstrijden onvoorwaardelijk.
Op de foto is niet de grimas te zien die de Dwaze Deen trekt voordat hij de aanslag inzet:
![[Image: tomassontelaat_jpg_665113i.jpg]](http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00665/tomassontelaat_jpg_665113i.jpg)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]