21-10-2009, 09:50 AM
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Hoef Wrote:waf Wrote:Hoef Wrote:Pieppiepallo!
helemaal geen voorspelbare reactie. dit heeft uiteraard niets met calimero te maken.
Jawel hoor, want blijkbaar vindt Mario met jou dat fnooit slachtoffer is van een wereldwijd, eeuwigdurend complot waarin het nietige fnooit door de grote bazen wordt gefeut.
dat is jouw interpretatie en het feit dat je (blijkbaar :roll: ) alles zo interpreteert vind ik treuriger dan de veronderstelde complottheorie zelf.
Waf. Beetje jammer. Je zit mij op de huid dat ik woordjes als 'vaak' gebruik......en wat lees ik nu in jouw post? Zo, jammer.
Moet je maar niet weer doen.
mukkus. alles is alles. vaak is niet altijd, oftewel, ik moet maar uitzoeken wanneer wel en wanneer niet. dat is essentieel verschil. en dan heb ik het nog niet eens over het woordje blijkbaar. beetje dom van je.
ik begrijp dat je zit te azen op een verwijt omdat het je blijkbaar hoog zit dat ik je heb verweten dat je laf discussieert. maar kom op he, misschien vind je wel eens wat. doe je best!
Blijkbaar staat tussen haakjes....leuke draai geef je er weer aan. Ik lees wat ik lees.
NB: Ik zoek niet naar een verwijt, het valt me gewoon op. Pot verwijt de ketel, dattie zwart ziet.
Komt er nog een reactie van je in het topic over het gebit van van Bokworst? Je beschuldigt die spartaan daar van een bewuste actie. Zou graag van je willen weten waarom die actie bewust was, terwijl de actie van Tomasson niet bewust kan worden genoemd.....Maar je reactie zal wel hetzelfde als altijd. "Die spartaan heeft geld gekregen van de KNJB, om dat te doen, want het is één groot complot tegen Feyenoord!'
Ik wacht met spanning af. Of ben je te laf om daar eerlijk te reageren?
Oh, my god, we bought Kenny!