04-11-2009, 10:54 AM
Ik heb moeite om niet te happen :razz:
Over 3 jaar wordt het begrip gloryhunters wel actueel bij ons waarschijnlijk:
Ik krijg hier een enorm dubbel gevoel van. Het is absolute noodzaak maar ik moet er toch niet aan denken dat een deel van het publiek zijn onvrede gaat uiten omdat er een 0-0 op het scorebord staat. Daarnaast gruwel ik van de gedachte dat we met 6000 man eerste divisie voetbal kijken in een stadion dat plaats bied voor 15.000 toeschouwers. Dan zou op je knieën terug willen naar het gezellige Polman dat dan nog altijd goed gevuld zou zijn.
Over 3 jaar wordt het begrip gloryhunters wel actueel bij ons waarschijnlijk:
Quote:Heracles gaat volgende week met de gemeente om de tafel over de bouw van een nieuw stadion. De club wil de gemeente proberen te overtuigen van de noodzaak door middel van een bidboek.
Heracles wil in 2012 naar een nieuw stadion iets verder waar het huidige onderkomen staat. Het huidige Polman Stadion biedt Heracles geen mogelijkheden om als club door te groeien. Het nieuwe stadion moet een capaciteit krijgen van 15.000 toeschouwers.
Ik krijg hier een enorm dubbel gevoel van. Het is absolute noodzaak maar ik moet er toch niet aan denken dat een deel van het publiek zijn onvrede gaat uiten omdat er een 0-0 op het scorebord staat. Daarnaast gruwel ik van de gedachte dat we met 6000 man eerste divisie voetbal kijken in een stadion dat plaats bied voor 15.000 toeschouwers. Dan zou op je knieën terug willen naar het gezellige Polman dat dan nog altijd goed gevuld zou zijn.