04-11-2009, 11:12 AM
Bumme Wrote:Het is een feit dat jij een bericht hier op het forum niet nakijkt maar zomaar voor waar aanneemt ( hoe onlogisch dit bericht ook is) omdat dit helemaal in je straatje past. Vanaf dat moment staaf jij al je argumenten op basis van dat bericht.
Dit is niet alleen lachwekkend maar maakt je ook ongeloofwaardig.
het is een compliment dat jij het lachwekkend en ongeloofwaardig vindt. wel schrijnend is dat je niet kunt uitleggen waarom dat zo zou zijn en dat je alleen maar kunt wijzen op een feyenoordbril of een vermeende complottheorie.
kijk, bumme, misschien zul je nog eens gaan snappen dat ik 100% sta achter het bericht dat ik heb getypt en ik van mening ben dat jij het daarmee niet niet eens bent omdat het niet in jouw straatje past.
mijn redenering klopt en is logisch en is gebaseerd op feiten en, hoewel ik dat niet als argument wil gebruiken, zijn heel veel mensen dit met mij eens. dat ik hier tegen een overmacht van ajakkessieden aanlul die het gedrag van hun spelers keer op keer niet objectief kunnen benaderen edoch bagatelliseren (en als een speler van een andere club wat doet wel heel hard roept om 10 wedstrijden schorsing, omdat het dan opeens bewust is) doet daar echt niet aan af.