06-11-2009, 03:49 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Waarom mist Babovic deze pot sowieso? Zolang je in beroep bent tegen je straf mag je toch altijd gewoon spelen?
dat komt omdat iedereen mar blijft zeggen dat het een beroep is.
voor de 100ste keer, het is geen beroep, je hebt een schikkingsvoorstel niet geaccepteerd en dan wordt de zaak behandeld.
als je rood krijgt blijf je in ieder geval geschorst tot de zaak wordt behandeld.
Hmm.. en toch meen ik me toch gevallen te herinneren (al weet ik zo ff geen namen) waarin clubs telkens niet akkoord gingen met voorstellen waardoor de zaak soms wel 2/3 weken bleef liggen en de betreffende speler zo kon spelen in een belangrijk duel om vervolgens geschorst te zijn in duels waar hij beter te missen is.
Wat als Babovic nog niet akkoord gaat en daarna wordt vrijgesproken? Krijg je de rare situatie dat ie toch al een pot niet gespeeld heeft. Dacht dat je daarom juist altijd mocht spelen tot definitief zeker is dat je niet wordt vrijgesproken. Zou mi ook logischer zijn. Of het eerlijker is is een 2e omdat je dan min of meer kunt gaan plannen tegen welke clubs je geschorst wilt zijn. :-k
Weer wat geleerd.
volgens mij is een paar jaar geleden pas van kracht gegaan dat je na een rode kaart automatisch geschorst bent totdat behandeling heeft plaatsgevonden. dan moet je idd wel de behandeling snel laten plaatsvinden, en je ziet, dat gebeurt ook.
ik kan prima leven met een schorsing. ik kan niet leven met de conclusie dat ze maar wat aanrommelen daar in zeist en niet elk geval gelijk wordt behandeld.
sneuarez is een keer 'geholpen' door een speler van ado. die laffe tering vertongen heeft gewoon met droge ogen verklaard dat hij bewust is geslagen. dat kan hij namelijk weten, dus dan moet hij dat maar verklaren. wat een hond zeg.