13-11-2009, 05:26 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Dat jij dat idee had, maakt het nog niet onterecht. De tweede set was een tank en daar haalde Soderling al die stats vandaan. De eerste set was close, maar Djoko was wel constant in control. En in de derde set was het overduidelijk DJokovic. Geen enkele keer in de problemen en Soderling in elke game op 1 na. Soderling was ontzettend slecht in de derde, daar niet van, maar onterechte zege voor DJoko slaat nergens op. Sowieso is een zege altijd terecht, maar hij was hier ook verdiend en een juiste afspiegeling.mindlight Wrote:centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.
Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$
Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
Over dat laatste verschillen wij 100% van mening, ik heb Kevin Kim dit jaar potten zien winnen... :roll: 6-0 3-0 achter en dan winnen. Is dat terecht? Verder sluit ik me wel bij bovenstaande quote aan.