16-11-2009, 10:27 AM
Peter Wrote:Jij doet net of er precies op 1 vaccin nauwkeurig genoeg is voor de risicogroepen, das onzin en daarmee is ongelooflijk asociale mongool net zo overdreven als de reaktie van Bumme. Zelfs als alle mensen met speciale deskundigheid die daardoor niet gemist kunnen worden (zonder dat dat een terugval in de prestaties van het bedrijf veroorzaakt) inenten is er niks aan de hand. Tis etisch niet 100% fair, maar ook niet ongelooflijk asociaal. Evenmin zijn de spelers van AZ, PSV en NAC allemaal mongool geloof ik.
de eerste serie was genoeg voor de risicogroepen. normaal gesproken haalt 85% van die groep een vaccin, en daar was de hoeveelheid op gebaseerd. als nog minder mensen het halen dan kan je bij de rest gaan enten, maar dan moet dat wel eerst duidelijk worden. zolang dat niet duidelijk is, is het idd ongelooflijk asociaal.
als je een beetje kunt lezen dan zie je ook dat ik niet de spelers van psvee mongool noem, hoewel ze daar veel van weg hebben. ik zeg dat als je gaat zitten inenten je een asociale mongool bent. het gaat dus over de artsen.
het is weer hilarisch dat je dit gedrag tracht recht te lullen omdat jouw clubje een norm overtreden heeft. net zoals ajakkessieden die nooit eens kritisch kunnen zijn over het gedrag van hun spelers.
Quote:Bovendien is die hele mexicaanse griep een verschrikkelijke hype. Heel NL roept bij een griepje meteen dat hij de mexicaanse heeft gehad terwijl dat nauwelijk te constateren is. En dan schijnt de mexicaanse griep in verhouding nog minder dodelijk te zijn dan 'gewone' griep ook. Gelukkig zijn er ook nuchtere mensen genoeg, ook in de risicogroepen, die heel die spuit niet gaan halen.
hype of geen hype, de gezondsheidraad beslist en niet de dokter van psvee. het is ongelooflijk dom en overigens ook asociaal om die spuit niet te gaan halen als je opgeroepen wordt, en dat geldt mn voor verplegend personeel die werkelijk alles bij elkaar verzinnen om maar niet geprikt te hoeven worden. ronduit schandalig. maar ik zal het je verder maar niet uitleggen, want je begrijpt er geen hol van in je blinde drang om alles wat psvee doet recht te lullen.