05-07-2004, 03:53 PM
Mac Wrote:Ik weet niet hoe je financiele situatie is aragorn maar ik denk dat je makkelijk moet kunnen promoveren dit seizoen.
Training is de key naar success, zonder training ben je nergens en als je dan zo'n talentje in je schoot geworden krijg (die eind dit seizoen al formidabel is waarschijnlijk) moet je dat gewoon nemen. voor 80 000 heb je al een redelijk coach en met een redelijk coach kun je aardig trainen (ik heb ook een redelijk coach)
Als ik zie dat je nu met 2 28 jarige spelers op het middenveld speelt terwijl je PM traint ben je dus nog niet echt serieus bezig met trainen. Verkoop die oude gasten koop wat 17/18 jarigen en ga serieus trainen, dan blijf je echt doorgroeien. Zo'n talentje is alleen maar mooi meegenomen en levert nu misschien 2,5 a 3 ton op maar aan het eind van het seizoen al een miljoen en aan het eind van volgend seizoen 2,5 miljoen!
Ik heb inmiddels een aardig partijtje redelijke en goede jonge middenvelder, heb echter tot nog toe die 2 ouderen bewaard omdat 1 Sordelet ook een reserve aanvaller is en ik nog ff niet in acute geldnood zit. Hoewel het ook niet echt rooskleurig is te noemen.
Ik heb inmiddels Annink op de TL gezet, ik hoop voor hem 100K te kunnen vangen. Ik wacht nog ff met Sordelet omdat in mijn competitie 2 ongeveer evensterke teams heb zitten en ik iig. wil promoveren. Als de financiele nood te hoog wordt kan ik ook nog 1 van mijn 2 jonge verdedigers verkopen.