27-11-2009, 04:15 PM
Vret Mien Gras Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Sjaak Wrote:En ik neem aan dat 'Chucky' Reekers is?
Klopt. NAC-uit heeft hij dit seizoen ook gespeeld maar nog niet eerder weer voor eigen publiek. Reekers is een held
Overigens is de verdediging morgen behoorlijk regionaal getint met Telgenkamp op doel, Looms op linksback, Reekers centraal en Breukers op rechts. Heerlijk!
Oldenzaal is niet regionaal voor Almelo jah :razz:
Typisch. Of je het nu als grap zei of niet; ik ga er even op in.
Twee aartsvijanden gingen fuseren en waren op zoek naar een naam. Jullie clubnaam was wel gepast om toekomstige zielen zonder interesse in de Twentse voetbalgeschiedenis te winnen. Goede zet vanuit rood perspectief; anno 2009 is de algemene gedachtegang nog altijd dat heel Twente bij de voorstad van Gronau hoort, zelfs Nijverdal dat een dikke 50 kilometer verderop ligt, maar iets dat een paar kilometer buiten Almelo valt is niet regionaal voor Heracles. Jou opmerking is des te typischer omdat je Brama waarschijnlijk wel als kind van de regio fct ziet. Ook Joop Munsterpaard, van wie je enig niveau in uitspraken mag verwachten, gaat mee in deze walgelijke stemmingsmakerij nadat hij afgelopen bekerfinale riep dat 'heel Twente trots was op fct'. Mijn lachspieren doen nu nog pijn.
See you @ de veste. Wellicht een schokkend feit voor de fct-aanhang; van de 1200 Heraclieden in het uitvak komt hoogstens de helft uit Almelo.
De regio is niet van jullie, nooit geweest en zal dat ook nooit worden. Onze traditieclub gaat namelijk nooit kapot.
p.s. omdat ik wel respect heb voor vak-p zal ik weer uit volle borst 'er is maar 1 club in Twente' meezingen als zij die inzetten.